مجموعه فوتیج رایگان صحرا

در این مطلب از سایت تخصصی مدیاباز مجموعه متنوعی از فوتیج های رایگان، با موضوع صحرا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.


شما به راحتی می توانید با تماشای هر کدام از فوتیج ها، بهترین فیلم خام مورد نیاز تان را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه دانلود، از بین این مجموعه، فوتیج صحرا مورد نظر تان را بصورت رایگان دریافت نمایید.

ما در مجموعه مدیاباز همواره سعی می کنیم با کیفیت ترین محتواهای موجود در بستر اینترنت را بصورت رایگان در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم و با این کمترین خدمت قدمی در جهت رشد و بهبود تولیدات رسانه ای کشور عزیزمان ایران برداشته باشیم.

فوتیج ها در واقع ویدئو های خامی است که توسط دوربین های فیلمبرداری ضبط می شوند.

معمولا تدوینگران و طراحات گرافیکی برای بالا رفتن کیفیت پروژه های خود در نرم افزارهایی مانند پریمیر پرو، افتر افکت، فوتوشاپ و… از فایل های خام و لایه باز در طراحی ها و تدوین ویدئو های مختلف استفاده می کنند. این امر به افزایش سرعت ، جذابیت پروژه، بازدهی بالاتر و حرفه ای تر شدن کار تاثیر مثبت دارد.

فوتیج هایی مثل حجاب ، نماز ، آسمان ابری ، آسمان شب ، صحرا ، باران ، دریا و ساحل ، گل ، آبشار ، کوه و کوهنوردی ، رودخانه و دریاچه و…

در سالهای دور که اولین دوربین های فیلمبرداری اختراع شدند و هنوز علم تدوین و اصلاح رنگ وجود نداشت، تصاویری که دوربین های فیلمبرداری ضبط میکردن “فوتیج” نام گرفتند. از همان زمان بود که این کلمه در پروژه ساخت ویدئو ها و تدوین جای خود را باز کرد.

بطور کلی فوتیج ها با استفاده از دوربین های حرفه ای و با هدف فروش به صورت خام ضبط می شوند. به این روش که فیلمبرداری در مناطق و مکان های مختلفی از جمله ساختمان، فضای باز، طبیعت، شهر ها و… با استفاده از اصول حرفه ای فیلمبرداری از جمله کادربندی درست، حرکات درست دوربین و غیره ضبط می شوند که البته مجموعه مدیاباز مفتخر است به این که تمام فوتیج ها را بصورت رایگان در اختیار شما خوبان قرار می دهد.

برای دیدن فوتیج های رایگان بیشتر، اینجا کلیک کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید 🙂

پیشنهاد ویژه سایت مدیاباز:

مطالب مرتبط:

تایم لپس صحرا و کویر
فیلم خام صحرا و کویر
فیلم خام صحرا و کویر
فیلم خام صحرا و کویر
فوتیج صحرا و کویر
فوتیج صحرا و کویر
فوتیج صحرا و کویر
تایم لپس صحرا و کویر
راش صحرا و کویر
راش صحرا و کویر
راش صحرا و کویر
راش صحرا و کویر
راه رفتن روی شن صحرا
فوتیج صحرا
راش صحرا
فیلم خام صحرا
صحرای عربی
فیلم شتر در صحرا
فیلم خام کویر
معبد باستانی در صحرا